Всеукраїнський науково-практичний семінар «Технології
розвитку здібностей і обдарованості дошкільників та учнів початкової школи»
відбувся у м.Київ (Конча-Заспа) 11-13 квітня 2018 року.
До роботи семінару
долучилася методист РМК Марина Павленко, яка з поїздки повернулася із
сертифікатом науково-практичного семінару та привезла безліч цікавої і
пізнавальної інформації для педагогів
районних дошкільних закладів освіти.
Професорським складом
семінару слухачам було представлено широкий спектр майстер-класів за
альтернативною програмою Катерини
Крутій «STRIM-освіта
дошкільників, або Стежинки у Всесвіт»: «Навіщо потрібне багаторівневе читання»-Галина Ткачук, гол.
редакторка серії «Читальня» видавництва «Ранок»; «STEM, STEAM nf STREAM-освіта в Україні та у світі»-Катерина Крутій, доктор педагогічних наук,
професор кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти
Тернопільського національного педагогічного університету імені В.Гнатюка;
«Діагностика та розвиток дослідницьких здібностей у старших дошкільників»-Ольга
Гнатецька, аспірант; «Подорож казковими лабораторіями ігор
В.Воскобовича»-Лариса Боговік, вчитель-методист НВК-ліцею №100 с. Дніпро,
офіційний представник РІВ Воскобовича в Україні, тьютор; «Покоління Z: психологічні особливості сучасних
дітей»-Наталія маслова; «Дизайн-освіта для дошкільників»-Володимир Тименко,
доктор педагогічних наук, професор, член спілки дизайнерів України, учений
секретар відділення професійної освіти і освіти дорослих НАПН України та інші.
Методисти РМК,
вихователі-методисти, вихователі, практичні психологи з усіх куточків України
впродовж 3-х семінарських днів занурювалися у тему, вивчали та аналізували
новітнє, визначалися з перевагами STREAM-освіти, які полягають у наступному:
·
навчання за темами, а не за предметами: дитина бачить зв’язок між
науками;
·
використання знань у повсякденному житті;
·
розвиток критичного мислення та набуття вмінь вирішувати проблеми;
·
надання впевненості у власних силах;
·
комунікація та командна
робота
·
креативні та інноваційні підходи
до проектів;
·
підготовка
дитини до технологічних інновацій у
житті.
Педагогічним колективам
на місцях слід проаналізувати переваги запропонованої STREAM-освіти та визначитися з її повним або фрагментарним
впровадженням.
Методист РМК
М.О.Павленко
Комментариев нет:
Отправить комментарий