понедельник, 23 апреля 2018 г.



           Всеукраїнський науково-практичний семінар «Технології розвитку здібностей і обдарованості дошкільників та учнів початкової школи» відбувся у м.Київ (Конча-Заспа) 11-13 квітня 2018 року.
         До роботи семінару долучилася методист РМК Марина Павленко, яка з поїздки повернулася із сертифікатом науково-практичного семінару та привезла безліч цікавої і пізнавальної інформації для  педагогів районних дошкільних закладів освіти.
         Професорським складом семінару слухачам було представлено широкий спектр майстер-класів за альтернативною програмою Катерини Крутій  «STRIM-освіта дошкільників, або Стежинки у Всесвіт»: «Навіщо потрібне багаторівневе читання»-Галина Ткачук, гол. редакторка серії «Читальня» видавництва «Ранок»; «STEM, STEAM nf STREAM-освіта в Україні та у світі»-Катерина Крутій, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти Тернопільського національного педагогічного університету імені В.Гнатюка; «Діагностика та розвиток дослідницьких здібностей у старших дошкільників»-Ольга Гнатецька, аспірант; «Подорож казковими лабораторіями ігор В.Воскобовича»-Лариса Боговік, вчитель-методист НВК-ліцею №100 с. Дніпро, офіційний представник РІВ Воскобовича в Україні, тьютор; «Покоління Z: психологічні особливості сучасних дітей»-Наталія маслова; «Дизайн-освіта для дошкільників»-Володимир Тименко, доктор педагогічних наук, професор, член спілки дизайнерів України, учений секретар відділення професійної освіти і освіти дорослих НАПН України та інші.
         Методисти РМК, вихователі-методисти, вихователі, практичні психологи з усіх куточків України впродовж 3-х семінарських днів занурювалися у тему, вивчали та аналізували новітнє, визначалися з перевагами STREAM-освіти, які полягають у наступному:
·        навчання за темами, а не за предметами: дитина бачить зв’язок між
     науками;
·        використання знань у повсякденному житті;
·        розвиток критичного мислення та набуття вмінь вирішувати проблеми;
·        надання впевненості у власних силах;
·        комунікація та командна робота
·        розвиток інтересу до технічних дисциплін;
·        креативні та інноваційні підходи до проектів;
·        підготовка дитини до технологічних інновацій у житті.
         Педагогічним колективам на місцях слід проаналізувати переваги запропонованої STREAM-освіти та визначитися з її повним або фрагментарним впровадженням.
        
Методист РМК                                                                                М.О.Павленко

Комментариев нет:

Отправить комментарий